ارسال پاسخ

۲۷ مرداد ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1762

pvc-asso.ir

مروری بر بازار لوله های  pvc در هند

افزایش تقاضا برای لوله ها در بخش آبیاری و صنعت ساختمان عامل اصلی برای پیشروی لوله های  pvc در بازار هند است. 

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: بازار لوله های  pvc  در هند به ارزش 31.59 میلیون دلار در هند  در سال 2016 بوده است و پیش بینی می شود که با رشد مرکب سالانه 10.2 درصد  به 6.224 میلیون دلار در سال 2023 برسد. 


پلی وینیل کلراید از لحاظ فروش سومین رزین پی وی سی بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است. این پلیمر با توجه به مقاومت شیمیایی،دوام، هزینه پایین، قابلیت بازیافت و دیگر موارد به صرفه تر از سایر مواد است. بنابراین می تواند جایگزین چوب، فلز بتن و خاک رس در کاربردهای مختلف باشد. 


لوله های پی وی سی با استفاده از روش اکستروژن در ابعاد مختلف به صورت دیواره جامد و یا هسته سلولی تولید می شوند. این لوله ها مقاوم در برابر خوردگی، مقرون به صرفه و مقاوم در برابر شعله ، نصب و حمل و نقل آسان و با عمر طولانی هستند.

 

افزایش تقاضا برای لوله ها در بخش آبیاری و صنعت ساختمان عامل اصلی برای پیشروی لوله های  pvc در بازار هند است. 


علاوه براین، افزایش تمرکز دولت بر مدیریت آب روستایی، تقاضا را برای لوله های  pvc در هند پشتیبانی می کند. با این حال قابلیت دسترسی جایگزین هایی نظیر HDPE  و ABS مانع رشد بازار لوله  PVC در هند می شود. 


همچنین باور غلط در مورد سمیت لوله های  PVCرشد بازار را محدود می کند. با افزایش آگاهی نسبت به تامین آب پاک در منطق روستایی و افزایش سرمایه گذاری در مناطق در حال توسعه کشور پیش بینی میشود که فرصت هایی را برای رشد بازار ایجاد کند.


لوله های  PVC در تخلیه آبهای فاضلابی،شبکه  های آب، خطوط آبیاری، کانال ها و تاسیسات صنعتی مختلف قابل استفاده است. با توجه به کاربرد، تخلیه و فاضلاب سود آورترین بخش و به دنبال آن آبیاری، آبرسانی و دیگر کاربردهاست. تقاضای قابل توجهی برای لوله های پی وی سی در صنایع مختلف وجود دارد و توسعه زیرساخت در اقتصادهای نوظهور منجر به رشد بازار شده است EPA. ، REACH و دیگر نهادهای نظارتی دستورالعمل هایی را برای استفاده از مواد پی وی سی در صنایع مختلف برای کنترل و حفظ منافع مصرف کنندگان در نظر گرفته اند.شرق هندوستان به دلیل کشت فراوان چای بزرگترین منطقه برای پیشروی تقاضا در محصولات لوله  PVCهستند.


 
لوله های  CPVCدر طول دوره پیش بینی به دلیل خواص برتر آنها مانند مقاومت در تماس با مایعات خورنده در دماهای بالای 210 درجه فارنهایت و هدایت حرارتی پایین بخش غالب در تقاضا است. این لوله ها همان کاربرد لوله های  PVCرا دارند با این تفاوت که در دماهای بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند.  اتصال لوله های CPVC می توانند به صورت چسپی، رزوه ای و فلنجی به کار گرفته شود.


 
شرق هند به علت کشت چای شناخته شده است که نیاز به آب قابل توجهی دارد و تقاضا برای لوله های پی وی سی را افزایش میدهد. این لوله ها برای آبیاری گیاهان چای استفاده می شود.پیش بینی می شود که  رشد مداوم در شهر نشینی منطقه شرقی منجر به افزایش تقاضا برای لوله های  PVC شود. علاوه براین، توسعه در زیر ساخت ها، تقاضا را برای لوله های  PVC در منطقه افزایش می دهد.


 
با توجه به اینکه تولید کنندگان تولیدات خود را با توجه به تقاضای پایین در زمستان کنترل می کنند، بازار پی وی سی به خوبی متعادل شده و علی رغم تاثیر آب و هوای زمستانی فرصت های خوبی برای صادرات ترکیبات  PVC  وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد